El Mètode inlingua

Aprendre parlant

No t’agraden les classes de gramàtica llargues i avorrides? No hi ha problema! A inlingua, els nostres formadors s’enfoquen en el llenguatge parlat i exemples pràctics, que fan que les nostres classes siguin animades i divertides.

Aprendre idiomes amb el mètode inlingua

El mètode inlingua és el primer de quatre elements clau per a un aprenentatge d’èxit. Aquest mètode està basat en dècades d’experiència en l’ensenyament d’idiomes, i es desenvolupa continuament per a adaptar-se a les necessitats d’un món en constant transformació. L’èmfasi es posa a la comunicació directa a través de l’expresió oral.

Es posa l’accent en la llengua parlada. Els alumnes d’idiomes es concentren en les seves capacitats d’expressió oral, per després prestar atenció a la lectura i a les habilitats addicionals de comprensió auditiva i expressió escrita.

Tant si necessita una llengua per les seves negociacions o reunions comercials, com si és per aprovar un certificat d’idiomes o simplement per socialitzar i realitzar les seves compres, inlingua té un curs pensat per a vostè.

Els professors d’idiomes d’inlingua garanteixen que els alumnes experimentin de forma seqüencial les etapes de presentació, pràctica i producció. En cadascuna d’aquestes etapes, es fa servir una àmplia gamma de tècniques i activitats didàctiques diferents, per tal que les classes sempre siguin interessants i motivadores. El volum total de temps invertit en cadascuna de les tres etapes pot variar lleugerament en funció del tema, el vocabulari o les estructures impartides.

Presentació

L’etapa de presentació és tan breu com sigui possible. En ella, el professor és qui dirigeix ​​i centra l’atenció. La seva comesa és presentar nous continguts lingüístics als alumnes, clarificant el seu significat i oferint exemples d’ús. Es posa èmfasi en una pronunciació i entonació correctes. El professor recorre a preguntes per fer als alumnes partícips del procés.

Pràctica

En l’etapa de pràctica, els alumnes exerciten oralment els continguts lingüístics presentats en l’etapa de presentació, la qual cosa fan de forma controlada i guiada pel professor. L’objectiu és que els alumnes construeixin frases correctes en l’idioma objecte d’aprenentatge. La tasca del professor consisteix a incentivar i orientar els alumnes perquè parlin. Es corregeixen tots els errors comesos en l’idioma en qüestió. Els professors busquen que tots els alumnes siguin capaços d’expressar-se en el nou idioma automàticament, amb el menor nombre d’errors i la menor vacil·lació possibles.

Producció

Un cop els alumnes dominin l’element o estructura de l’idioma en qüestió, i siguin capaços d’usar-lo de manera competent, arriba el moment de començar amb l’etapa de producció. Aquí, les activitats concedeixen als alumnes un major control sobre el que diuen i sobre com ho diuen. L’etapa de producció permet als alumnes fer servir l’idioma de forma més creativa: combinant elements nous amb altres anteriors, parlant sobre si mateixos, representant situacions, expressant opinions o resolent problemes, entre d’altres. L’èmfasi es posa en un ús conscient de l’idioma, abans que en la seva mera repetició.

Vídeo

Més informació sobre el Mètode inlingua en el nostre breu vídeo.