Dins del seu programa de certificacions, Microsoft ofereix una solució per a usuaris dels seus productes d’ofimàtica.

Microsoft Office Specialist, més conegut per les seves sigles MOS, és un estàndard de certificació per demostrar habilitat en el maneig de productes d’ofimàtica. Aquests programes ajuden a cobrir la demanda de personal qualificat que sorgeix en els llocs de treball.

Pot obtenir una certificació com a Especialista en Microsoft Office (MOS) en els programes Microsoft Office i els sistemes operatius Windows. Aquesta certificació és de certificació específics per a cada programa. Després d’obtenir la seva certificació MOS, tindrà accés a un lloc web per a membres des d’on pot imprimir els seus certificats acadèmics per provar la seva certificació i rebre un certificat que demostri la seva superació de l’examen. A més, els professionals que obtenen aquesta certificació, poden accedir a un logotip de certificació que poden incloure en els seus currículums i altres materials professionals.

És l’ÚNIC programa de certificació aprovat per Microsoft dissenyat per mesurar i avaluar la capacitat dels usuaris de Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint®, Access i Outlook®).

Els programes de certificació no només ofereixen beneficis als candidats que superin els exàmens de certificació, sinó també a les empreses, que poden incrementar la seva productivitat, i institucions acadèmiques, que poden oferir un ensenyament de qualitat.